ВЧЕНІ ВИЯВИЛИ БУР’ЯН, СТІЙКИЙ ДО ГЕРБІЦИДІВ

Вчені виявили бур’ян, стійкий до гербіцидів

Науковці з Університету Міссурі виявили популяцію бур’яну щириця груба (Amaranthus rudis, waterhemp), стійку до впливу 6 видів гербіцидів.

Все почалося з того, що фермери з округу штату Міссурі повідомили про виявлення популяції щириці грубої, яка, як виявилося, протистояла гербіциду 2,4-D. Проведені дослідниками польові випробування, підтвердили стійкість бур’яну до даного виду гербіцидів з групи синтетичних ауксинів. На додаток група вчених також ідентифікувала, що одна і та ж популяція демонструвала стійкість до:

• атразину;
  • хлорімурону;
  • фомесафену;
  • гліфосату;
  • мезотріону.

За словами дослідників з Університету Міссурі, з восьми застосованих гербіцидів, тільки дикамба та гліфосат забезпечили прийнятний контроль. Система контролю бур’янів Corteva Enlist Weed Control System, яка призначена для сої, містить в собі гербіцидний компонент, що поєднує нову формуляцію 2,4-D c гліфосатом. Поки в Китаї очікується схвалення цієї системи контролю для повного комерційного запуску.

Як відзначили наукові співробітники з MU, до щириці грубої з шестисторонньою резистентністю необхідно застосовувати багатоступінчастий підхід. Замість того, щоб покладатися на гліфосат, 2,4-D або будь-який інший гербіцид, вчені рекомендують різні відповідні механічні та біологічні методи контролю. Наприклад, цього літа краще видалити бур’яни з полів, що допоможе запобігти поширенню надалі. Фізичне видалення бур’янів з поля є найкращим способом знищення їх насіння.